söndag 25 november 2012

Plock, plock, plocketiplock!

Vad har jag gjort den senaste halvtimmen mån tro? Rubriken är en liten hint.
Känner bara att jag ska torka av bordet uppe i vardagsrummet, sen är jag nöjd.

Fick ljusslingan vi köpte idag på plats också. Så nu lyser ett fint blått sken på balkongen. Me like a lot!
Känner mig lite slut på energi. Har flängt hela dagen känns det som. 
Blev ingen titt på syrran och hennes killes lägenhet. Var dit men fick inte tag i nån av dom när jag försökte ringa, och hade ingen vidare lust att knacka på dörrar....
Kalaset var trevligt. Alla Kickis släktingar och vänner var jättetrevliga. Och My showade off med sina söta steg på golvet och charmade alla som vanligt. Vi köpte en cd-skiva med barnsånger och en söt sprattlande flodhäst som badkompis till henne. Hope she likes them.





My var som vanligt kalasfin.. Min lilla sötnöt.
Nu ska jag ta och torka det där bordet innan jag glömmer bort det och känner att jag behöver skämmas för det! HAVE A GREAT EVENING YOU GUYS.
KRAM



Inga kommentarer: