tisdag 13 november 2012

Öppna förskolan?

Idag har vi inga direkta planer, så det blir öppna förskolan idag med. Men på eftermiddagen istället. Kände inte för att stressa iväg i morse.
Det är ju så mysigt att ligga i sängen alla tre och se på lite barnprogram direkt efter att man vaknat.
My har förvisso lite myror i brallan men det går rätt bra ändå.

Vad har vi mer för planer för denna vecka? Jo, träffa Therese imorrn, och återigen dra till öppna förskolan.
Bra att träffa andra barn, få leka med roligare leksaker än hemma och göra sig av med energi!

Jag och My för några veckor sen..
Torsdag ska jag eventuellt träffa syrran.. Annat är inte planerat. Rätt lugn vecka denna gång. Skönt.

Fredag ska jag och Louise ses, och då kanske köpa med torr-is hem till henne så hon kan ha lite häftig bål på Lördagen.

Lördag ska jag, syrran och Micke kanske kolla lite soffor till deras nya lägenhet, sen på kvällen som ni förstått så är det Halloweenfest. Lite senare än vanligt men ändock Halloweenfest. Jag vet redan vad jag ska klä ut mig till, haha. Passar nog mig utmärkt, haha.

Och på Söndagen vet jag inte vad som är planerat. Kanske träffa Jenny och Noah, beroende på hur fullt upp  dem har den här helgen. Eller bara hänga med älsklingen min.

Inga kommentarer: