lördag 17 november 2012

Blir bra det här.

Då har jag hittat kläder här hemma för att se lite white trash:ig ut. Tror jag. 
Hade ingen magväska (vem fan äger en sån nu för tiden btw?!?) så jag får göra mig en egen, det om nåt är en viktig detalj inom white trash.
Hmm, stövlar måste jag nog allt hitta också. Ska nog rota lite i garderoben nu. Dit om nåt behöver vi få upp lampor dessutom! Ser inte ett smack när jag står där framför spegeln med det lilla ljuset från lampan på fönsterbrädan. Blir spottar i taket, när vet jag inte då det är gubben som fixar det.

Börjar bli lite småhungrig också, men snart ska vi fixa lite middag. Tror inte My orkar vara vaken så länge till heller. Kom att tänka på att jag måste tömma bilen lite då jag tänker låta den stå i Handen över natten, onödigt att ha mer grejer i bilen än nödvändigt. Större inbrottsrisk.

Dags att leta skor!


Inga kommentarer: