måndag 26 november 2012

HAPPYYYYY!

Så jävla passande alltså.
Lönen som jag fick var ingen egentlig lön. Men jag får behålla den ändå.
Det var visst så att jag hade sparade semesterdagar som jag i år behövde ta ut, vilket jag inte ens hade koll på (bra där!?) men på så sätt så fick jag ut det nu i November då jag aldrig ansökte om att få ut dagarna i Maj. I'm not complaining at all! Så jävla perfekt. Så man kan väl säga att jag är rätt glad just nu.

Just nu håller jag på att värma upp lite lasagne som blev över från igår. Lite är väl att ta i. Det finns två lådor till i frysen. Väldigt bekvämt att ha när gubben jobbar över och man inte har nån lust att laga nån middag. 
Så nu blir det lite middag och Sons of Anachy som Zandra lurat mig att börja kolla på. 

1½ timme senare: Hoppsan, glömde visst att publicera inlägget... 
Dags för lite film i vardagsrummet nu när man redan ätit och fika klart..

Inga kommentarer: