söndag 11 november 2012

God morgon gott folk.

Skulle väl inte kalla det här för sovmorgon om jag hade fått välja själv men det är fan det om man tänker på när Mysan vaknar i vanliga fall.
Känner mig sååååå pigg. Not. Kanske blir det bättre efter att man fått i sig lite frukost?

Det var en trevlig kväll igår. Syrran och Micke kom över efter både jobb och Bandit-kryssning. Vi gottade i oss både lite Ben& Jerry's och lite mjuk pepparkaka. SMARRIGT. Ja, jag vet, jag åt också sånt gott, men det var helg och jag tyckte så synd om mig som mådde så dåligt i förrigår och som bara kunde äta en halv tacos... Sen såg vi på The Truman Show. Jag har faktiskt aldrig sett hela, och trodde att jag hade sett slutet på filmen men icke. Så det var rätt kul att se ännu en av Jim Carrey's filmer. Han är underbar.

Shit, inte ett enda fönster hos nån av dom tre grannarna mitt emot lyser. Sovmorgon. Basterds.
Jaja, ska äta lite frulle nu, sen.. jaaaa, göra lite till Björn då det faktiskt är fars dag idag. Och senare sen åka till Heron city och gå på bio med Louise. Vi ska äntligen se Ted. Tror den är grymt rolig!


Inga kommentarer: