onsdag 14 november 2012

Mer grejer från Hempysslat..?

Just nu hoppas jag på att lillfisan ska somna, hon ligger i sitt rum och gnäller lite. Therese och hennes syster stack precis iväg. Vi har ätit kycklingben med ris, sallad och chilibea till middag. Fan va gott det var med kycklingbenen! Har länge velat äta såna men råkat köpa hem kycklinglår istället.


På dan kom Therese över och så åkte vi till Fruängen och käkade kebab på Lugano. Jag blev tokigt sugen på kebab med bröd, och deras var ju sjukt god (I recommend!). Vet ju var jag ska beställa det i fortsättningen.
Sen gick vi till ÖF och hängde en stund. Jag passade på att skriva upp My på gipsavtryck i slutet på månaden, det går visst att göra lite annorlunda avtryck, alltså istället för hela ramen runt så får man ut endast handavtrycket, det tyckte jag såg jättefint ut. Dessutom ska det bli kul att se skillnaden på storleken på den vi gjorde förra gången. Därefter åkte vi förbi Björns jobb en sväng och hälsade på, My lyckades göra nåt konstigt med en av datorerna där. Jag säger ju att man inte ska sätta henne framför datorn, hon är fan en hacker! Sen åkte vi till lite affärer och så passade jag även på att hämta ut mitt Buzzador-paket.



Så imorrn ska jag öppna paketet och låta My testa på en av Nestlé's smoothiesar. Så får vi se om fröken tycker om dom eller ej.

Ja just ja, jag ska beställa hem några mössor från min favvogrupp på Fejjan igen. Mössor med reflex i barnens namn till grannarna och My. Tänkte att jag ska ge dom i julklapp, men kanske ger jag dom i tidig julklapp om kylan kommer snart igen och för att stanna.

Nu ska jag bara ta det lugnt, eventuellt kolla på Solsidan-avsnittet som jag missade förra helgen.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Therese sa...

Bara sanningen ju! ;)

Appen heter Pic Stitch, gratis o superlätt :)