måndag 5 november 2012

Ingen motivation.

Hum, undrar när Evelina hade tänkt att komma över. Jag ska då definitivt till öppna förskolan med My idag, hon måste verkligen få leka av sig lite och gärna med andra barn runt omkring. Pekboksklubben är på tok för lugnt för henne. Så tänkte hon komma vid 13 eller senare så är vi faktiskt inte hemma. Förvisso är det 2½ h kvar tills dess.

Jo, det här med träningen va...?
Va länge jag höll på och var duktig va?? Haha. Huvva.
Ingen träning har det blivit alls på typ en månad nu om inte mer. Känner mig inte ens sugen på att ställa mig på crosstrainern när det ser ut som det gör nere i källaren och då jag inte har nån tid för det då gubben min har högsäsong. MEN MEN, jag äter ju knappt kolhydrater.. Till att börja med så blir ju kolhydrater till energi och rör man sig inte tillräckligt för att göra sig av med den energin (vilken jag antagligen inte gör just nu!) så blir den till socker, men det problemet slipper jag just nu. Så sakta men säkert går jag ner. Nån annan som kör den här dieten som läser min blogg förresten..?

Inga kommentarer: