måndag 26 november 2012

Time for a nap.

Nu har man fått i sig lite frukost och är mer människa.
Precis bakom datorn står en påse med bullar som suktar en (jävligt mycket!!), men dom ska jag spara tills ikväll och fika med Björn (ja, jag kör fortfarande dieten men gottar till det med måtta). Fick med några från Isabellas kalas igår då vi aldrig hann fika då det var lite bråttom till nästa.

Lillan håller på och leker lite i hallen med sina leksaker (roligare att leka där då man har uppsikt över morsan) och blir sakta en säkert lite tröttare, sen blir det dags för en liten tupplur innan vi åker till ÖF, och jag har precis skickat iväg ett mail till ännu en skorstenstätarfirma. Förra veckan pratade jag i telefon med ett annat företag varav dem bad mig skicka ett mail om vad vi pratat i telefon, men jag har fortarande inte fått höra nåt, så då är det lika bra att vända sig till en annan firma som visar mer intresse. Får se när dem hör av sig.


Har även ringt till Svenska mäklarhuset och försökt få tag på Medhi som var våran mäklare i somras. Men han hade visst börjat jobba inne i stan så vi får ta in en annan därifrån som kommer och värderar huset.
Eventuellt kunde han få med Mehdi, och det skulle vara skitkul. Han är fan den skönaste mäklaren i stan alltså.


Inga kommentarer: