fredag 2 november 2012

Inget mobilbloggande ett tag framöver.

Jahapp, då sitter man här utan sin iPhone. Känns lite konstigt, men jag fick en rätt bra lånemobil i alla fall. En Nokia, nåt man förstår sig på i alla fall som finne.

Hittade lite grejer idag. Bland annat en fin tröja på Åhléns för presentkortet jag fick av Erica och Nicklas. Sen så hittade jag nåt litet sött till Ninas lilla bebis Melissa.
Hoppas vi kan ses nån dag framöver här. Tycker det är såååå mysigt med små bebisar!

Kommer dessutom bli lite bildfattigare då jag antagligen inte kommer få några bilder överförda från mobilen till datorn. Återstår att se. Men jag menar, 2 megapixels kamera utan blixt. Tjoho.

Får se hur det blir med Ladies Night imorrn också, Louise mådde inte så bra just nu så hon sa att jag eventuellt ska gå med nån annan om hon inte får pengarna tillbaka, eller att vi ska på Julgalan istället. Vi får se hur det blir, svar får hon antingen ikväll eller imorrn bitti.

Over and out for now.

Inga kommentarer: