onsdag 28 november 2012

Halva veckan har snart gått.

Vi vaknade för två timmar sen.
Eller ja, My vaknade, jag fick helt enkelt gå upp.
Tror faktiskt att om jag skulle få sovmorgon så tror jag inte att jag skulle sova längre än till halv åtta. Sen skulle nån varningssignal väcka mig.

Idag ska vi åka och hälsa på morbror i Bro. Innan det kommer Maria och Nils över på lite morgonfika.
Har några samtal att ringa innan vi åker också. Fick nyss tag i en skorstensfirma och mannen kommer hit imorrn klockan 10 och kollar upp skorstenen så han kan ge en offert.
Sen ska jag alldeles strax ringa Sthlm's kommun och prata om sopor, ringa mäklaren jag pratade med igår och avboka värderingen, han kostade 2000:-. Finns gratis.
Och ev. boka tid för laserbehandling.

Igår efter duschen tog jag mig för en gångs skull tid att blåsa håret. Det blir sån jävla skillnad. Lite luftigt istället för helt platt! 

My med sitt fina hårband. 

Dags att ta bort äggen från kokning nu!

Inga kommentarer: