fredag 2 november 2012

Frusssen!

Är man trött så blir man lätt lite frusen.
I och för sig så satt jag ute i en timme eller så då My sov i vagnen, så hon skulle få i sig lite frisk luft, men jag tror nog jag är mest frusen nu för att jag är så trött.
Hon vaknar nog när som. Säkert innan jag ens skrivit klart detta inlägg.

Ägg håller på att kokas just nu. Och nej, det blir inte kvällens middag, men nåt litet innan i alla fall.
Vet inte när Björn kommer hem, och just nu är jag i den där perioden då jag inte ens orkar engagera mig för att kolla när han kommer hem (då det han säger sällan stämmer), så då kan det lika gärna vara tycker jag.

Ser ut som skaparen till "The annoying orange".. Måste ses så man får garva läppen av sig!
SHIT va trött jag skulle bli då! GÄSPETIGÄSP. Skulle vilja orka med en film ikväll men vi får se hur det blir med det! GE MIG VÄRME till mina fötter och händer!!!

Inga kommentarer: