tisdag 20 november 2012

Fullt upp.

Det var trevligt med lite fika, lek och bus hos Maria. Nils fick även två Nestlé Min frukt att smaka på. Ska få svar på vad han tycker om dom sen.

Det blev fullt upp den här veckan ändå.
Imorrn blir det lite ändringar på planerna. Istället för att gå till barnmorskan så träffar vi kanske Vendela och Alice, och så kommer mamma över också och gosar med My (och jag ska passa på att flytta på busken som blev efter att Björn klippte häcken + rensa takrännan som är full med löv), därefter ska vi hem till syrran och hjälpa (stjälpa.. syrran packar i och My packar ur!) henne packa lite kartonger. Flytt om mindre än två veckor!

På Torsdag drar jag till barnmorskan istället, och vid lunch ska vi träffa Linda och förhoppningsvis även Nova.
Och på Fredag ska jag och Maria iväg och handla lite gott inför Söndagens tjejkväll.

Nu ska jag ringa karln min och kolla om han kan köpa med sig lite thaimat så jag slipper laga mat ikväll. Känner mig tröttare än tröttast.

Inga kommentarer: