söndag 25 november 2012

Tjejkväll.

Grannarna gick iväg för en kort stund sen och nu inväntar jag Björn och My. Hon lär inte vara världens gladaste nu när hon väckts mitt i nattsömnen. Men vi får hoppas på att hon sover gott resten av natten.

Kvällen har varit väldigt trevlig och det har varit kul att kunna prata om allt och inget. Mycket prat blev det självklart om barn och ens egna upplevelser gällande dom.
Det var skönt att kunna prata och kunna lyssna oavbrutet. Får tacka min älskling när han kommer hem sen.
Vi åt god lasagne med massor med ost i, Kex och ost efter maten, lite vin till allt det goda, finsk lakrits (inte jag som köpt, utan Julia, och riktigt smarrigt!), choklad och Ben & Jerry's. Snacka om att ha byggt upp ett sockerbehov som blir svårt att bli av med!
Och det är inte ens stökigt! Alla hjälptes åt att plocka undan, så det är lika rent och fint som innan dem dök upp! Såååå skönt!

Vi satt även och spelade "Tjejkväll", tror jag det heter, det var rätt roligt, vissa frågor var dock helt knasiga, haha! Så det får vi absolut göra om. Nu ska jag ta och smörja in mitt stackars torra ansikte.
Sov så gott alla ni andra!

Inga kommentarer: