fredag 16 november 2012

Rekord!

Idag blev det lite sovmorgon igen, fasen va skönt det är att vakna utvilad och inatt vaknade inte lillfisan heller, så jag fick mig en HEL natts sömn. Det händer inte varje dag.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Inga planer på förmiddagen förutom att lämna in hårspännena syrran köpte med sig igår.. till mig, fast det var menat att dom skulle vara till My (vi pratade i telefon och jag var visst lite otydlig). På eftermiddagen ska vi åka till AGA och köpa torr-is och därefter plocka upp Louise i Skärholmen och därefter åka hem till henne.




Min lilla älskling blir sakta men säkert mer stabil på fötterna. Nyss tog hon 18 steg på raken! Lite vingliga såna, men ändock 18 steg. Det räknas.
Imorrn ska vi faktiskt åka till Hammarbyhöjden och köpa ett par begagnade vinterkängor av märket Kavat, dom såg ut att vara i bra skick och för endast 150:-.

Aja, ska ta och hoppa in i duschen nu.

Inga kommentarer: