tisdag 13 november 2012

Hälften kvar.

Då har vi flängt runt halva dan. Först öppna förskolan, sen förbi Björns jobb och sen Ica Kvantum så man fick hem lite mat och blöjor. Kom dessutom ihåg att köpa fågelfrön till "fågelmathusen" jag har ståendes på gården. Får dom i sig lite mat nu också när det börjar bli kallare och svårare att förse sig med mat!

Träffade precis på grannen också, känns som evigheter sen. Men vi var överens om att vi båda såg fram emot en tjejmiddag den 25:e November. Undrar om jag nämnt detta för Björn förresten...? Så han vet att han ska ta Mysan...

Jo, det här med vikten, har ju hälften kvar fortfarande sen jag satte igång med dieten i September. Hur ska detta gå? Har stått still ett tag nu, dock har det varit lite fest och kalas där emellan men jag får nog allt skärpa till mig lite och kanske röra på mig lite extra för att kilona ska falla av lättare. Men just nu känner jag mig rätt nöjd ändå, gått ner 6 kg på två och en halv månad. Sen när jag börjar jobba så kommer jag att röra på mig mycket mer än nu. Det är inte så man sitter på sitt feta arsle på mitt jobb kan jag lova. Full fart hela tiden.
Camilla nämnde nåt om att det skulle bli härligt att gå till jobbet och få äta lunchen i fred. Icket. Här har man ingen lunchrast och då kan jag lova att man får ösa i sig maten också då det brukar va rätt korta raster med tanke på att man ska hinna med både lunch, toa och sondmat...!

Aja, nu måste jag ta hand om trött och hungrig flicka!

Inga kommentarer: