söndag 11 november 2012

Suckstånkochstön.

Fan vad jag blir trött på att leka hemmafru...
I alla fall när det gäller städandet. Varför ska jag ha det det så rent och fint här? Varför kan jag inte ha samma låga krav som gubben min har?? Jo, för jag bryr mig om hur det ser ut här hemma, jag mår dåligt när hemmet ser ut som skit, My mår inte bra om man inte städar tillräckligt ofta (och då tänker jag på dammtorkningen och dammsugningen), och va fan.. när man till slut har höga Mount Everest berg med disk och det inte finns nåt rent, likaså med smutstvätt, hur jävla kul är det då...? Panikdisk och paniktvätt...? Inget för mig, tack.

En bild av vårat hem när jag inte orkar städa mer...?

Oroar mig lite för hur det kommer att se ut vid nästa högsäsong då båda jobbar heltid och hemmet behöver städas...........

1 kommentar:

Camilla sa...

Verkar vara så där hos de flesta, kvinnan vill ha mer prydligt o städat, medan mannen verkar ha en enormt hög smutströskel.... Väntar jag tillräckligt länge så städar Mattias, men jag pallar inte och blir galen och städar innan vi kommer till det stadiet.