fredag 16 november 2012

Skorstenstätning.

Har precis ringt Skorstensmakarna och bett om en offert. Sen ringde jag gubben min och kollade om det lät bra, vilket han tyckte och bad mig ringa dom igen.
Så nu har jag ringt dom och lämnat meddelande om att vi vill ha en tätning av våran skorsten. Enligt mannen jag pratade med så är det bra att vara i tid nu så man hinner få det fixat innan julen. Det vore ju väldans msigt att elda på självaste Julafton. Måste dock skaffa ved, galler och såna där saker man petar på veden med (bra koll man har!)..

Mysan sover så gott just nu. Precis vad hon behöver. 
Jag å andra sidan känner mig lite småhungrig. Eller är jag bara sugen på nåt?
JA! Lite té och babybel-ostar blir ju perfa! MMMMMmmmm.

Här kommer lite mer bilder på min söta lilla tjej och min sega mobilkamera, haha...!





Älskar den här lilla flickan. Som Björns familj sa "nu när hon börjat gå är hon inte bebis längre", och jag kan inte annat än att hålla med. Min lilla tjej har blivit stor (fast ändå inte, hihi).


Inga kommentarer: