torsdag 15 november 2012

Behöver jag verkligen träna?

Nu sover Mysan, funderar själv på att ta mig en tupplur, känner mig lite småtrött.. Väntar bara svar från grannen först ang. ev. fika..

Ja va fan. Inte behöver väl jag träna?!?!?
Får ju springa efter My hela tiden, speciellt då hon vägrar släppa gå-vagnen och dessutom insisterar på att köra på allt och alla (främst vuxna som är dumma i huvet och står mitt i rummet och tar upp plats medan som snackar). Så jag behöver fan inte så mycket motion, haha.. Eller jo, kanske.

Lyckades lura henne till spisen en stund så man slapp springa som en dåre, haha..
Har precis skickat efter en offert på hur mycket det skulle kosta att täta våran skorsten, det är lite läckage på den som måste tätas innan vi kan börja använda den. 
Undrar vad priset hamnar på där..? Säkert DYRT.

Inga kommentarer: