tisdag 27 november 2012

Spenderarbyxorna på.

Ojoj, va fort den här dagen flög förbi!
Vi började ju med ÖF och träffade tjejerna där, sen blev alla barnen fotade och jag tror fan fotot på My kommer bli superbra. Trodde verkligen hon skulle vara lika omöjlig vid fotograferingen som hon var igår med gipsavtrycket. Men inte då! Hon var så duktig så! Fotografen kunde sitt också kan man ju lätt säga.

Sen plockade vi upp morsan och åkte till Skärholmens centrum. Vi shoppade i 4 timmar...! Tiden gick fort när man hade spenderarbyxorna på.
Jag hittade en del julklappar, men även lite grejer till mig och My. Två tröjor till mig och lite finkläder till My till Julafton (hon kommer va så söt i dom kläderna!!), och även ett par skor. Hittade jättebilliga och lätta skor på H&M och det gick rätt bra för henne att gå i dom. Vinterskorna är lite väl otympliga att gå med just nu, i alla fall som första paret skor att gå i.
Kan ju säga att man kände sig lite trött i både fötter och skalle efter den shoppingen. Men det var trevligt. Mer shopping blir det på Fredag med Therese. 




Det är lite vingligt med skor på. Men å andra sidan så får man gå runt i affärerna då också. Va stolt hon är när hon kan gå!
My fick pannbandet hon har på sig på bilden av mormor också. Sött!


1 kommentar:

Therese sa...

ag är på avsnitt 4 på första säsongen haha
Har du sett SoA??
Finns väl typ 5-6 säsonger tror jag.
Den verkar rätt bra!

Ja ser ser också fram emot fredag! :)