söndag 18 november 2012

Hemmafixardag.

Idag har man varit lite flitig. Har varit och hämtat och lämnat flyttkartonger med syrran, tagit en sväng på Ikea och handlat lite nödvändigheter (och ja, denna gång var det bara nödvändigheter!), städat hela hemmet, plockat ihop alla kläder ner i Ikea-kassen för att sortera det imorrn, strykit och fått upp My's nya gardiner (dom andra hittar jag fan inte!) och ja.. that's about it. Häcken har Björn klippt till också.
Det är skönt att ha det städat hemma. Så mår man både bra och vågar bjuda hem folk.

Nu ska vi alldeles strax fixa lite middag. Verkar bli stuvade makaroner med köttbullar. Lite stuvade makaroner för min del men mestadels sallad tror jag. Har släppt lite på Atkins på helgerna.. Och det verkar känns rätt bra, på veckordagarna kör jag mer stenhårt med dieten, men känner att jag faktiskt vill unna mig lite kolhydrater då och då.

Visst vart det lite mysigare med gardinerna i hennes rum? Tycker fan inte att ett rum är ett rum utan gardiner.




Inga kommentarer: