tisdag 27 november 2012

Sängen kallar.

Har precis snackat lite med syrran, vi har snackat om permanent hårborttagning.
Jag har faktiskt precis beställt hem ett erbjudande genom Groupon. Är så trött på min bikinilinje som sakta men säkert försöker växa längre och längre ut, så nu jävlar!
PERMANENT hårborttagning. Fatta va skön att aldrig mer behöva raka där. Kanske borde man nån gång i framtiden även köra sånt på benen och armhålorna..?!
Nu har jag precis pratat klart med min blivande kollega. Han har ju jobbat några månader nu men jag har inte jobbat med honom än, därav "blivande". Ska bli kul att jobba med honom.
Men det är lite smågrejer på jobbet som behöver fixas till. Andra kollegan ligger lite på latsidan och så är det lite andra grejer som behöver rättas till.


Nu ska jag hoppa i säng. Först borsta tänderna och titta till Mysan.
Nattinatt på er!

Inga kommentarer: