torsdag 1 november 2012

Fikadag.

Nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på ett avsnitt av DH.
Borde kanske göra samma sak som My gör, och sova. Men det är ju lite roligare att ha lite egentid.

Mamma, morbor och My. 

My hade det bra i morbrors famn. Hon fick till och med smaka på lite tobleronetårta.

Sen gick vi över till Vendela och fikade, igen.

Fick denna fina tekanna av morbror och hans fru. I love it!

Och fick även en fin liten ängel som får hänga i fönstret..

My fick ett varmt och skönt underställ av märket Lindberg, nästan så jag ville ta på mig dom själv!
Nu ska jag kolla vidare på serien. Får se vad man hittar på för nåt till middagen. Känner mig inte så värst inspirerad till att laga nåt då man inte får middagssällskap.. Har kanske nån matlåda i frysen.. Perfekt att bara fixa sallad till..

Inga kommentarer: