torsdag 1 november 2012

Bra service.

Måste bara ge lite beröm till ett företag som hjälpt mig leta fram den del vi saknar till våran Tako Jumper-vagn. Vi saknar nämligen överdraget till benen på sittdelen och jag minns inte ens om vi fick med den när vi köpte den eller om vi lyckats slarva bort den på nå vänster?!!

Men i alla fall. Jag har mailat lite med dom, dem har letat fram det jag behöver och skickar det så fort jag betalat, vilket jag naturligtvis gjorde direkt då jag är så jäkla snabb med allt jag gör. Så 159:- för överdraget och 59:- i frakt. Så den lär komma nån gång nästa vecka, tror jag.

Innan pratade jag med Pyret och snäckan men dom var inte lika tillmötesgående. Så om ni ska handla en ny Tako-vagn så rekommenderar jag varmt Dinbarnvagn istället som har bättre service. Man tackar och bockar.

Inga kommentarer: