tisdag 3 april 2012

Wtf HP.

Jag blir inte riktigt klok på den här datorn. 
Nu har fläkten hoppat igång igen trots felmeddelande när man startar datorn och flimret är som bortblåst. 
Blev datorn rädd när jag sa att jag inte ville ha den mer och skulle lämna in den..!?
Fattar nada.

För övrigt så börjar det verkligen bli dags att tänka på vad fan jag vräker i mig hela tiden..! No more baking, haha.
Måste börja gå ner i vikt nu.. Tre timmars dieten funkade ingen bra för mig.. Palla äta var tredje timme, suck.
Så man kanske ska börja med "typ" Atkinsdieten kanske är enklare. Skippa kolhydraterna och äta mycket protein..? Fast just nu kan jag inte skippa kolhydraterna helt, måste ha lite energi till att ta hand om min kära dotter, men jag kan iaf äta mycket mer kött än potatis och pasta..

Vi är iaf påklädda och klara för att dra iväg till affärerna, frågan är om morsan är det, haha. Ska ringa och höra. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: