lördag 28 april 2012

Lördagsgodis.

Det jag unnar mig är drycken Trocadero. Mer än så ska jag inte ha eller förstöra med (jag ska fan ner i vikt nu!).. Jag har nästan varje dag ätit mycket sallad och knappt eller ingen potatis till maten och druckit den äckliga shaken. Läsk dricker jag sällan så därför får det bli mitt Lördagsgodis.
Hemma hos Kicki vägrade jag att smaka av fikat häromdagen fast hon försökte fresta flera gånger. Kan inte bara ta en, måste ta två, kanske tre.. och då känns det som att man förstört.

Dagen för övrigt har varit rätt trevlig. Vi köpte färg på Hornbach och sen hälsade vi på My's farfar, ingen annan var hemma, men vi åkte dit på en spontanare så då får man ta det som det kommer.
Sen storhandlade vi och började måla lite smått i hallen. Glömde hur jobbig den där väggen är att måla, den är liksom "stenig". Fick ett litet parti gjort innan My ruttnade på att ligga ensam, och dessutom hittade jag inte golvskyddspappret nere i källaren och fick köra på en annan lösning som bara täckte en del av golvet..


Oh well, sen kom Björns mamma och systrar över (på en spontanare, dom visste inte att vi hälsat på hemma hos dom) efter att ha varit inne i stan lagom tills jag och Björn skulle äta middag, så kunde dem gosa med My så länge. Och nu ser vi på "The girl with the dragon tattoo" igen, fast denna gång med Emma. Vissa scener i den filmen e fan obehagliga, ni vet nog vilka jag menar.. Och för övrigt gillar jag den svenska versionen bättre. Känns bara konstigt med amerikaner i Stockholm som har svenska namn men som pratar amerikanska.

Nu blir det lite spel på Fejjan.

Inga kommentarer: