fredag 27 april 2012

Nice weather.

Det blir en promenix för oss nu på morgonen, sen tänkte jag ta mig till Plantagen och köpa lite blommor till balkongen. Vill få lite fint där. Extra bra dessutom att ha fint till plåtningen.

Sen så har jag inte så mycket mer planerat. Syrran skulle kommit över men det blir inte så då hon precis blivit sjuk, tråkigt nog. Har hört av mig till mamma och frågat om hon ska med och handla blommor och känner jag henne rätt så vill hon mer än gärna knata runt i den butiken.


Situpsen har jag haft lite paus med, det bliv knas ibland med appen tycker jag. I vanliga fall kör man situpsen tre gånger i veckan med en vilodag emellan (det behövs!), men nån gång ibland kommer det upp att man ska "visa" hur många situps man kan göra i ett streck, och den grejen förstör övriga veckans schema då man inte kan ha en vilodag emellan och då dan efter blir pannkaka, så jag har resetat och börjar om.


Det blev ett ja från morsan, I knew it. Dock är hon i stugan, men vi kan ju dra till Farstas Plantagen.
Nu ska jag slänga på mig lite kläder så vi snart kan gå ut i det härliga vädret.


Inga kommentarer: