onsdag 25 april 2012

Äckeldryck.

Jag är inte sugen på denna för fem öre men vad gör man inte för att gå ner i vikt nu..?!?!?
Jag måste ha den här disciplinen på mig själv och skita i allt gott, annars skiter det sig.



Det var trevligt att träffa Therese i Skärholmens centrum, det var ett tag sen vi sågs sist känns det som.
Hon hittade lite grejer och jag fönstershoppade lite. Ingen idé att köpa nytt nu när jag ändå ska ner mina kilon till sommaren. Hon bjöd på lite lunch också i form av nudelwok med kycklingfilé, lär ju förresten bli fett billigt med mat när man äter så lite som hon gör! Therese har för er som inte vet gjort en Gastric bypass, och då äter man väldigt små portioner, så vi delade på en meny och det räckte och blev över!

Och nu väntar jag väl på att Björn om två timmar ska komma hem så man kan få blondt hår igen, utväxten ser verkligen grotesk ut, och det ska vara mode..?!

Blir till att träffa Kicki imorrn istället dessutom, har inget annat inplanerat då och inte hon heller. Hoppas på fint väder då också, men tvekar fan.

Nu lite spel...

Inga kommentarer: