torsdag 12 april 2012

Vilket underbart väder.

NOT.
Tråkväder idag igen. Undrar när det vänder?

Idag ska vi träffa Jenny och Noah, men det är inte förrän nån gång under eftermiddagen.
Ska bl a få tillbaka mina bakböcker så vi kan baka bullar och kakor till dopet sen.

Imorrn ska vi träffa Lisa och hennes kids i Sickla, vet inte hur många år sen jag träffade henne, har iaf inte träffat hennes barn och en av dom är väl 4-5 år kanske...?

På Lördag ska jag träffa Nina igen och kanske hitta på nåt mer, beroende på vädret..


Och på Söndag fyller Wilma (My's syssling) 4 år, så då ska jag, morsan, syrran och kanske Micke dit och gratta henne lite.
Eventuellt ska jag träffa brukaren också om han tillfrisknat, det hoppas jag!

Bryllingar? Never heard of..!

Nu blire lite Castleville...
Och kanske lite BB.

1 kommentar:

Therese sa...

Jaa såklart träffa er! Om ni vill=)
Jaadu Kista minst 3 ggr..Hehe
Kan berätta när vi ses varför=)
Nu kanske det inte blir 3 ggr, men JAG VILL!