måndag 23 april 2012

Lite nytta gjort.

Vet inte om jag vågar byta sängkläder, haha. Dock verkligen dags att göra det nu, äckligt annars.
Men "mina rivmärken" på armarna har försvunnit....! Tror att det kommer från sängen. Garanterat.

My's mage har tjorvat en del idag, antagligen finns laktos-/mjölkallergin kvar än, sen kommer känsligheten efter hur mycket jag fått i mig av mjölk per dag, och igår blev det en del.

Har för övrigt skaffat Skype så man kan prata med lite släktingar och idag pratade vi med morbrorn som bor i Bro, det var trevligt.


Idag har vi inte gjort så mycket, bara sorterat lite tvätt.. Sen tänkte jag göra lasagne (ja jag vet, bercamelsås = not so good men måste testa mig fram med hennes känslighet). Har fått mina linser dock, riktigt najs att dom damp ner i brevlådan. Imorrn ska vi dessutom hämta My's dregglisar som väntar på Posten. Yaaaay!


Och så har jag hållt mig borta från onyttigheter och gjort några situps idag, det känns skönt, sockerabstinensen kommer väl imorrn, haha!

Nu ska jag höra med mamma om hon vill komma förbi imorrn.

Inga kommentarer: