torsdag 26 april 2012

Bakdags snart.

Dopet närmar sig med stormsteg.
Och jag har funderat ut vad som ska bakas.
Det blir nog mina goda toscabullar som jag bakade för jättelänge sen!

Min tråkiga amatörbild, haha..!
 Sen hittade jag dessa bakverk på Baktokigs blogg som jag tänkte testa, hur goda ser dom inte ut??

Blueberry cupcakes..
och daimrutor

Sen blir det småkakor och tårta såklart.
Och morsan hade pratat om att göra ugnspannkaka, det vore ju både enkelt och gott, speciellt om man har i köttfärs och/eller bacon!

Nu ska jag ta hand om min trötta lilla tjej.



1 kommentar:

Sofie, mamma till Benjamin sa...

Jag orkade inte mer än ett par dagar. Han skrek konstant och var helt otröstlig så då kände jag att det inte var någon idé. Jag har inte psyke till att bara sitta bredvid och lyssna när han gråter. Så nu är vi tillbaka till vagnen igen. Han är ju nöjd med det iallafall och för mig är det det som är viktigast :)