onsdag 18 april 2012

Fått arslet ur vagnen..

och har beställt linser..
Glasögon ogillar jag verkligen att använda. Kan göra det här hemma ibland, men är jag ute så vill jag verkligen att dom ska vara rena och det kan ta lång tid innan jag är nöjd med "renligheten" på glaset.
Antingen finns en fetthinna kvar, och om man får bort den med hjälp av diskmedel så blir det fläckar kvar på glaset om man inte torkar och torkar man med en handduk så kan det bli fett igen och torkar man med papper så fastnar det typ fibrer på glaset, huvva.
Det var visst lite rea också, så istället för att betala 700 kr så betalade jag bara 600 kr. Ett 6-pack som kan användas i tre månader, perfa!

My sover i babysittern och jag har gjort i ordning mig. Och jag har kollat var Lisas butik ligger i Spånga så man hittar dit också. Man blir alltid trött när hon ligger och sover, fast jag har fått sova i ca 8 timmar inatt, dock fått vakna några gånger men men, everything for my precious baby.

1 kommentar:

Therese sa...

Okej!
Jag ska tydligen inte jobba i natt iaf.
Skööönt!
Ska fråga Farre om han vill ses.
Så kan ajg återkomma till dig vilken dag vi kan ses=)
Nej jag e inte kär! Vi e bara KK men det är så jäkla mysigt med nån så man kanske kan tro att jag e det haha