söndag 15 april 2012

Dagen.

Just nu känner jag mig svintrött.
Jag har precis lagt My, det blev sent ikväll pga fläng hit och dit.
Men dagen har varit underbar.

På förmiddagen åker vi till mitt jobb och hälsade på lillkillen och hans familj. Hans syster var där och fick då träffa My för första gången. Vi pratade och fikade en massa och mamman föreslog att hela familjen får komma över nån kväll och äta middag med dom, och det vore ju trevligt, får bara se till att ta det när Björns högsäsong lagt sig. My fick även en söt body och en ännu sötare klänning av lillkillens (ogillar lite att kalla honom för brukare, don't really know why) syster.

Passar nog bra till sommaren!
Sen så åkte vi till Bro, jag, morsan, syrran och hennes kille.
Där var det fullt ös bland alla kidsen och det var jättekul att träffa allihopa, pratade dessutom en hel del med min morbrors frus sons fru (haha, knasigt det där ser ut) som har två barn, en lite äldre kille och en liten tjej på två och en halv månad. Fan hon vägde visst ett kilo mer än My, haha. Barn är verkligen superolika!
Wilma vart iaf glad för sin handväska fylld med godis och Oliver lekte runt med sitt Lego-fordon som han fick (vi har nästan alltid gjort så att vi köpt nåt litet till det andra barnet även fast han/hon inte fyllt år) och sen fick hon en jättefin prinsessklänning som gick att vända ut och in, supersöt blev hon!

Syrran fick praktisera på att ta på My blöja. Godkänt :-).
Talk to the hand cause the face ain't listening, haha..
Min kära kusin. :-D 
En nöjd prinsessa och mamma Carola som varit jätteduktig och lagat och bakat en massa gott, och ja, idag åt jag smörgpstårta, vanlig tårta och bullar, vi får se hur mycket kaos det blir i My's mage..
Söta tjejen! <3
Och innan vi skulle åka iväg så fick vi med oss en present hem till My, och däri låg en massa fina kläder. Gulligull!!!
Rätt passande att hon fick kläder idag då hon faktiskt fyller 4 månader <3.


Massa fint i paketet, tack!



My testar sin nya mössa, hihi.. sötnöt!

That's all for today, imorrn kanske vi ska träffa Mia (en kollega från skolan) om hon orkar, hon ska BF kommande vecka!
Sen kommer syrran över efter jobbet så vi kan se över henne lite knasiga cv.

Nattinatt mina vänner! Hoppas att ni också haft en bra helg. 


Inga kommentarer: