måndag 30 april 2012

Vakna på fel sida av sängen.

Ja shit vad jag gjorde det imorse! Har ju sin anledning också, har inte fått sovmorgon i helgen som jag brukad få nån gång i veckan då Björn varit dålig och denna natt fick jag nog totalt 3 timmars sömn (för en gångs skull var vi vakna lite längre på kvällen, och självklart skulle man få sota för det! + att det fortfarande är avbruten sömn då hon äter på nätterna) när hon kände för vakna klockan fyra på morgonen. Fick fan panik alltså!! La henne i babygymmet och hoppades på att hon skulle somna, men icke! Så jag la henne på mattan och där var hon inte nöjd heller, till slut testade jag babysittern och thank god att jag gjorde det! 3 h extra sömn! Hade fan inte fungerat idag annars.

Nu ska äter My och jag försöker vakna till! Skönt att det är fint väder ute idag iaf!

Inga kommentarer: