måndag 16 april 2012

Osminkad.

Idag orkar jag fan inte sminka mig, det gör jag fan inte vissa dagar, då får jag helt enkelt se trött och sliten ut, bra för huden att få vila lite ibland också.

Kollade precis på Fredagens avsnitt av Big brother, herregud säger jag bara.. Vilka karaktärer dom valt ut i år, haha.. Joe åkte visst ut igår. Shit, den snubben alltså. Han är så efter att det är synd om honom. Han har för fan inte koll på nåt och så är han mytoman dessutom. Sen har han typ blivit kär i både Hanna W och Hanna J (tror jag den sista heter), och sa nåt i stil med "ja men du sa att vi skulle bli ihop nu" till den sistnämnda. Snål verkade han också vara.. Ja, han har verkligen isolerat sig bra där han bor. Ingen kontakt med omvärlden liksom.


GÄÄÄSP, känner mig sjukt trött just nu. My ligger och sover just nu men jag vill få lite egen-tid då jag slocknade igår efter att jag hade fått henne att somna, att somna med linser i är btw ingen hit. Röda igenklistrade ögon och så är det mkt svårare att få ut linserna..!
Dags att beställa hem några linser för övrigt, kör på sista paret just nu.

Ha en bra dag ute i solen idag!


1 kommentar:

Nadia sa...

Super fin osminkad :)

Ja, det är sinnessjukt! Jävla rättssystem alltså!