tisdag 10 april 2012

BB svettlök..

Då har man kommit ikapp lite med Big brother igen, hamnade lite på efterkälken i helgen.. Najs att en kille i publiken dessutom promt skulle vinka till kameran så man fick se hans svettlökar.. Pinsamt....


My sover gott just nu i babysittern och jag ska väl ta och slänga på mig lite kläder snart, måste iväg och handla lite mat till Hjördis och möjligen billiga våtservetter på Barnens hus. Kommer nästan aldrig ihåg vad dom bytte namn till från Babyland, segt att googla det varje gång, haha.

Oh well, det är typ storm ute, så att ta sig dit frestar inte så mycket faktiskt..
Undrar dessutom va temat är på föräldragruppen idag..?

Jag börjar känna mig lite stressad över det här med dopet... Prästen har inte hört av sig än, undrar när hon ska göra det..?? Alltså, inbjudan är ju skickad och folk hör av sig sakta men säkert om ifall dom kommer eller ej, men sen är ju frågan om vi ska köpa en dopklänning eller låna av kyrkan..? Jag vet inte om jag är den som känner att jag måste köpa en ny eller inte.. Kanske vet jag mer när det närmar sig?
Och sen så vet jag vilka tårtor vi ska välja, och så får jag lite hjälp med bakandet, synd bara att vi har sån lite frys, bullar kan man iofs baka dan innan, kakor går ju att ställa in i lådor utan att dom blir dåliga..

Näfan, nu blire lite Castleville..






Inga kommentarer: