onsdag 25 april 2012

Lill-Lördag.

O några timmar blir det till att åka till Skärholmens centrum, möta upp Therese där, hon behöver shoppa lite kläder då hon krymper och klädena blir allt för stora.

Jag måste hoppa in i duschen strax, men inte tvätta håret fast det är skitigare än skitigast, annars blir det så svårt att färga.. Skönt att bli av med den hemska utväxten!!

Yeah right...

Nattningen igår gick mycket bättre än dom två kvällarna innan, men hon vaknade fan varannan timme inatt, så min natts sömn är verkligen inte den bästa. Det är fan jobbigt att vara konstant trött. Det tär på kroppen och tålamodet. Satt för övrigt och pratade med Björn om hur jag bäst kan sluta med amningen sen vid sex månader... hade tänkt mig morgon och kvällsamning men vetefan om det är sån bra idé... Kommer ju aldrig få ordentligt med sömn om jag fortsätter att amma henne innan sänggåendet. Bröst-barn äter oftare på nätterna då  mjölken är mer lättsmält än välling, så det blir nog till att amma på morgonen och nån gång på dan kanske, beror ju på vad My vill sen också, hon kanske totalratar bröstet?

Nä, dags att rapa fröken och sen ta en dusch.

Inga kommentarer: