måndag 23 april 2012

Stor skillnad på Naturdiets påsar och färdiga drycker..




Varför ska det alltid vara så för? Den här pineapple som jag köpte smakar så mjöligt så det blir svårt att dricka det, typ kräksreflex ibland..! Vill dom inte att folk ska köpa deras produkter??! Blir ju svindyrt om man ska köpa en massa färdiga drycker. Får väl härda helt enkelt.
Shit vad jag ser ut att ha gått upp i vikt och denna gång sitter allt på magen och midjan. Nä, nu blir det fan hårda tag, och denna gång på riktigt. Måste bli av med mina kilon till sommaren, det är inte kul att inte kunna använda över hälften av kläderna i garderoben!


Sen får det fan bli mer sallad till maten och mindre pasta/potatis.
Nån som hakar på nyttighetsmånaderna framöver??



1 kommentar:

Sofie, mamma till Benjamin sa...

jag ska börja med lchf en sväng tänkte jag. är sjukt trött på att bara kunna använda mina mammabyxor, fortfarande :/