onsdag 11 april 2012

Varning för Upplevelsetorget..

För över ett år sen fick jag en chokladprovning från Upplevelsetorget av Louise, sen dess har jag fått avvakta pga att dom inte haft tillräckligt med personer som köpt den upplevelsen då man ska vara en grupp om ca 8 personer för att denna upplevelse enligt Upplevelsetorget ska kunna bli av..


Jag har till och från pratat med en Martin från företaget som sagt att dom ska höra av sig när upplevelsen kan bli av eller att jag kan få välja en ny upplevelse (sen har denna upplevelse förlängts lite då dom inte kunnat ordna detta inom tiden då den varit giltig).. grejen är den att den här upplevelsen är för två personer och det hade varit jättekul att testa på detta men i ärlighetens namn så tror jag inte att det blir av. Martin försökte till och med få mig att välja andra upplevelser så som whisky-, vin- eller ölprovning. Gillar jag nån av dessa drycker? ICKE. Eller försökt få mig att välja en upplevelse för bara mig, men jag vill ha en för två!


Så jag har mejlat honom två gånger (går inte att ringa då dom inte har ett nummer) och bett om att få pengarna tillbaka så man kan välja en chokladprovning från ett annat företag som faktiskt kan erbjuda detta, men har jag fått nåt svar? Icke. Så snart funderar jag faktiskt på att höra av mig till Konsumentverket..

Inga kommentarer: