lördag 21 april 2012

Näfan.

Nu fick jag nog, förvisso har han mycket jobb nu under högsäsongen men jag "servar" fan han för mycket, jag har på senaste tiden gett honom sovmorgon när jag ibland känner att jag själv hade behövt den..!
Så imorse tog jag My vid kvart över fem efter att hon jollrat en stund och först nu gick jag in och väckte honom och sa att han faktiskt får ha henne lite också, så jag får lite avlastning. Kan ju inte låtsas som att My inte existerar fast det är högsäsong, stjälper nog mer än hjälper när jag själv tar henne så mycket.


Så nu ligger dom och leker lite i sovrummet och jag får slappna av lite.
Har för övrigt väldigt ont i axeln, kan typ inte slappna av för då gör det för ont (ligger alltså jävligt dumt med armen runt My på nätterna så inte hennes arm hamnar under Björn om han skulle vända sig under natten, hon är väldigt duktig på att sträcka ut sig!). Hoppas det går över under dan.

Har ingen aning om vad vi ska göra idag, vill iaf göra nåt, inte en dag till inomhus tack!

Inga kommentarer: