fredag 20 april 2012

Flytta till soffan?

Idag tror jag vi blir hemma..
Vilket pissväder det är ute..!!
Och hallå där, vart tog våren vägen!? Nu får det fan vara slut på snöandet!!!!!


Kicki ville ses idag, eller ja, hon ville bort till kyrkan och kolla vad dom hade för aktiviteter, men jag tror jag bangar, det blir nog en hemmasovardag då jag inte lyckats sova nåt på dan denna vecka. Då blir man fan sliten.
En annan grej jag funderar på också är ifall jag ska börja sova på soffan.. eller om My ska få börja sova i sin säng på nätterna men det blir fan bökigt med amningen och längre vakna stunder på nätterna, som att man inte redan har brist på sömn? Eller så kanske Björn får börja sova på soffan..?
Vet faktiskt inte hur vi ska lösa detta.. Ny säng? Jo, men har ju inte råd just nu.. Och så känns det lite onödigt (släpa upp för tre trappor för att sen bära ner det kort därefter igen) om vi ska sälja lägenheten i sommar.


Nu ska jag gosa lite med My.



Inga kommentarer: