tisdag 24 april 2012

Färdigburet för idag.

Morsan är på väg hit nu, det hade inte hänt nåt i henne stuga som tur var. Fanns väl inget av värde där..
Många andra tar med sig tv:n och sånt...


Jo, jag har bytt kläder här två gånger inom loppet på en halvtimme, jävligt upphetsande, not.
Fattar inte varför det är så ibland.. Massa kräks efter knappt nån mat och inge kräks när man matat massor (som igår).. Haklappen hjälpte.. lite. Blir så trött på allt kräks ibland, men det är bara att ta det, finns inte så mycket man kan göra åt saken, det växer ju bort så småningom.

Update: Blev byte av kläder TRE gångrer! Hon kräktes rakt i klyftan sista gången, supermysigt..... verkligen.


Nu måste jag ta nåt att äta igen, sen frukosten har jag tagit en naturdiet-shake och sen har jag ätit två ägg och lite lufttorkad skinka, men känner mig smått hungrig igen, kanske några mackor sen när morsan kommer till teet.

Imorrn ska jag fan färga håret hos morsan kom jag på, får höra av mig till Kicki och lämna återbud eller träffas en snabbis!

Inga kommentarer: