tisdag 24 april 2012

Skön känsla.

Just nu håller My på att somna i.. som vanligt, babysittern.. Så ni som står i valet och kvalet om att skaffa den, den är sååååå värd dom pengarna!!
Jag har hunnit tömma och fylla diskmaskinen, städat undan i köket, dammtorkat lite och dammsugit, åh så skönt att ha det gjort. Var på tok för länge sen dammsög och det syntes.
Måste bara byta sängkläder nu också, drar mig fortfarande för att göra det..

"Ufot"..

Det blev ingen träffa med Kicki idag, Isabella hade somnat hemma och hon ville inte väcka henne. Men vi ska ses imorrn istället, efter att jag och Therese har träffats.
Jag är förresten GRYMT sugen på sushi igen.
Åt ju det förra veckan med Kicki på 66 Kvadrat. Dom är grymma där!

Nu ska jag koka lite ägg och se vad mer man kan hitta i kylen som inte är så onyttigt.

Inga kommentarer: