måndag 9 april 2012

Mer planer smids.

Jag älskar när det händer saker och ting, alltså, det behöver inte vara mycket men bara nåt. 
Som t ex att det är mammagrupp imorrn, och att jag ska till Ikea med Louise på Onsdag.. Och sen så att jag faktiskt ska träffa en gammal klasspolare till mig som jag inte träffa på år och dar, man kan ju säga att hon mer är en barndomsvän till mig. Hon bor iaf i dagsläget på Söder och har två små tjejer, och vi ska träffas i Sickla på Fredag. Skoj!


På Lördag ska jag förhoppningsvis träffa lillkillen (som jag jobbar för), och på Söndag är det kalas, Wilma fyller 4år, stora tjejen! Så dit ska jag, syrran och morsan och hälsa på!
Enda tråkiga är att dom aldrig kommer över hit, jag syftar inte på Söndagen utan allmänt, lite trist faktiskt.

Nu ska jag hand och leka lite med min operasångerska!


Inga kommentarer: