fredag 27 april 2012

Bildinlägg.

Nu har vi varit ute och flängt lite. Vi åkte till Plantagen med mamma/mormor och hittade lite finfina blommor, sen åkte vi till hennes landställe med det hon köpt och så grillade vi lite finsk korv. My fick ligga och leka en stund på sin filt men det var inte alls lika populärt som att sitta hos mamma sin! Famntjej idag med andra ord.
Och jag kom hem för.. tja, en timme sen och kånkade i omgångar upp grejerna.

Mitt älskade <3.


Känner mig helt slut!
Har precis planterat blommorna ute på balkongen och jag känner mig väldigt nöjd! My var så snäll och satt så fint i babysittern och somnade för kanske 10 minuter sen.
Här e resultatet, mycket roligare att titta ut nu.




Vart extra nöjd med denna!


Och så vart det lite blommor över då blomjorden inte räckte till, så jag funderar faktiskt på att dra iväg en sväng igen till Norsborgs Plantagen och köpa lite jord så man får klart allt, ogillar att börja med nåt och sen inte kunna avsluta!


Men nu ska jag nog passa på att sova lite medan lilltjejen sussar sött. 
På återseende!

1 kommentar:

therese sa...

Vad fint!
Jag måste också fixa min balkong nu känner jag haha

Men blomjord kan man ju köpa på mataffärn..Eller har plantagen nåt speciellt eller??