torsdag 19 april 2012

Svårt att skicka iväg ett sms..? *suck*

Idag har jag haft en väldigt trevlig dag med Kicki igen, tur man har henne och så nära dessutom.
Vi hade planerat att vi skulle ut och gå en sväng, och det gjorde vi runt Långbro park, och sen knatade vi bort till 66 Kvadrat och åt en varsin sushi, sjukt gott var det! Sushi är för övrigt alltid gott.
Sen så knatade vi vidare hem till Kicki, och gissa vad??.. jo, fikade, haha.
Hon göder upp mig den här kvinnan!

Fick jag nåt samtal från Lisa..? Icke. Hon är något dålig på att använda sin lur för att informera om läget, alltså förhinder etc... Och det här är tredje gången vi ska ses som det inte blir av (första gången var dottern sjuk andra gången hörde hon av sig idiotiskt sent så hon blev sen, och ja, idag hörde hon som sagt inte av sig alls). Men aja, skiter hon i mig så skiter jag i henne. Svårare än så är det inte.

Morgondagens planer vet jag inte så mycket om, kanske träffa Jenny, kanske inte, hon skulle iaf höra av sig ikväll efter att hon pratat med Alex.

Till middag ikväll blir det min pastasås med fläskfilé, champinjoner och soltorkade tomater + lite mer grejer, godaste pastasåsen ever!!

Nu ska jag dö lite - tröttare än tröttast!





Inga kommentarer: