torsdag 12 april 2012

Slappardag.

Idag har vi verkligen gjort nada.
Skönt med såna dagar ibland också, men man blir uttråkad rätt fort.
My lyckades inte vända på sig efter det där inlägget om just vändningar, men när jag höll på att fixa lite makor i köket fick hon till två vändningar från rygg till mage (var dit och vände tillbaka henne då hon hade kräkits lite). Blir stolt som en tupp när jag ser det. Min lilla kräkis..

Jennys lilla kille tog häromdan sina första steg. Och han är bara 10 månader, helt sjukt va snabb han var i utvecklingen. Dom brukar väl lära sig gå runt 12-15 månader har jag fått för mig.
Duktiga killen!

Min lilla fis får efter en del kräks ligga och leka i blöja, vi ska ju ändå inte iväg nånstans idag.

 Oh well, vi ska inte ses idag, sa att dom kunde komma över men Noah är lite sjuker och Jenny vill inte att (och inte jag heller iofs) han ska smitta My, så vi skjuter på dejten helt enkelt.

Mammas lilla sötnöt <3

Inga kommentarer: