onsdag 18 april 2012

Det blir inte alltid som planerat..

Ja.. Det blev inte till att träffa Lisa idag.
Jag messade lite med henne igår och sa att vi skulle komma efter att hon öppnat vid elva, vlket hon tyckte lät bra. På väg dit klockan 10.52 skickar hon sms och säger att hon visst blev lite sen, hon skulle alltså inte vara i butiken förrän en timme senare, och då var vi redan vid Bromma, dvs 10 minuter från hennes affär. Så vi sket i det hela då jag faktiskt blev lite putt för att hon hörde av sig så sent och messade att det var lite dumt av henne att höra av sig så sent, men att vi kunde ses imorrn istället och hon då när hon är på plats får höra av sig.


Vet inte hur många gånger det hände men My vände sig om från rygg till mage jättemånga gånger!


Och i samma veva hörde Kicki av sig och frågade vad vi gjorde, så vi gick ut på en kort promenad och sen gick vi hem till henne och åt lite korv med bröd och fika, smarrigt (har blivit en riktig fikatant och kommer aldrig gå ner mina kilon, haha). Och extra kul är det att äta saker och ting nu när man kan utan att My får ont i magen! It feels great. Och så fick tjejerna busa och "snacka" lite. Isabella, hon e lite mer hårdhänt än My dock, och drar i öron och hår..!

Så imorrn ska vi ta en prommis igen vid elva eller nåt sånt och därefter drar jag och hälsar på Lisa, när hon som sagt är på plats.

Jag lämnade för övrigt vagnen med liggdelen nere i källaren för en stund sen, orkade verkligen inte kånka upp den idag, och så luktade det inte svett i källarförrådet heller så.. Och My sov medan jag bar upp henne och fortfarande i soffan, riktigt härligt.

Inga kommentarer: