torsdag 5 april 2012

Upp innan tuppen.

Det försökte My med inatt..!
Kvart över tre började hon gnälla och jollra om vartannat och mat funkade inte, så jag gick upp med henne i mörkret och bytte blöja, la mig i sängen igen o matade henne och så sov hon till halv sex. Skönt det. Tur det.

Jo, det märks på henne att jag ätit nåt med mjölk i, hon fick magknip för en kort stund sen, och nu äter hon igen, boobisar e bra till för allt!
Just nu ser jag på Nyhetsmorgon och där vann Trisskraparen 5 miljoner!!!! 5 fuckin' miljoner! Det är ju hur mycket pengar som helst! Shit va mycket man skulle kunna göra för dom pengarna. 


Hade vart kul att klä My som en påskkärring med rosa kinder och fräknar till. Hon får bli påskkärring nästa år istället.

Nu ska jag nog titta på lite Big brother, passa på när My ändå sover..
Kolla in den här trailer, OM man blev sugen på att se den!!

Inga kommentarer: