söndag 29 april 2012

Barnklädesbytardagar.

Nu är vi hemma och slappar igen. My sover fortfarande, och det gör väl gubben också.. Tråkigare sällskap får man leta efter. BLÄ. Och som som känner mig sällskaplig. Nån annan som vill hänga??

Jo, medan vi knatade runt så tog vi oss till centrum så jag kunde köpa en Naturdiet-bar, och då såg jag att det var ja, barnklädesbytardag i prylbutiken dom precis stängt ner, så jag gick in och tittade en stund och hittade sen en jättesöt sommarklänning i vitt och ett par hängselbyxor som också passar bra i sommar, för 40 kronor! Orkade inte leta så värst mycket, men ska kanske dit med Kicki imorrn.


Om en timme börjar visningen av radhuset i Skärholmen, den där som har tre våningar för 2,3 mille. Såg rätt schysst ut, men jag vill inte att My skulle gå i skolan där.. Blir hon den enda ljusa typ. Så hade jag det i skolan och det var inte kul. Lite mer segregerat kunde det varit tycker man, istället för alla utländska på ett och samma ställe. Jag vart för fan mobbad för att jag såg annorlunda ut i min klass/skola. Så nä tack, skulle vi flytta till ett invandrartätt område så skulle hon fan få gå i en skola med lite mer segregerad skola.

Hörs sen!

Inga kommentarer: