onsdag 31 mars 2010

Ledighet!

Nu e jag ledig i fem dar och det ska bli underbart.
Idag har jag jobbat och tränat. Shit va seg jag blev efter lunchen...
Träningen kändes riktigt tung oxå, men jag lyckades köra en kvart på crosstrainern och 45 minuter på löpbandet.

Känner mig verkligen som en klump av trötthet, har precis druckit lite te och ligger i soffan och myser med min kära... dator. Min älskling får jag förhoppningsvis mysa med, han borde komma hem alldeles strax.

Imorrn har jag lite saker jag måste göra.
Först ska jag till barnmorskemottagningen och förnya mitt p-piller recept, därefter blir det träning (måste bara kolla öppettiderna först, så man inte står utanför som ett fån för att dom har ändrat tiderna runt påsk), och sen tänkte jag shoppa lite..
Och efter det blir det lite fruktfika med Zandra om Meya inte bestämmer sig för att ploppa ut inatt...

Nu orkar jag inte skriva mer. Har väl inget att skriva om heller. Så det så.

Inga kommentarer: